2015. június 28., vasárnap

Vegre raszantam magam a PID-ek allitasara es egy kis RC Biztonsag

Az osszes emaxos videom ereszkedesnel billeg, errol a rossszul beallitott PID ertekek tehetnek. Nem astam magam bele a PID ertekekbe, annyit tudok rola, ha nem jol van beallitva, a quad billeg vagy rosszul all vissza vizszintesbe...

Az Emax 250 Nighthawk egy QAV 250 klon, ezert gondoltam elmegyek PID ertek nezobe a lumenier honlapra, ahol belebotlottam ebbe:

Mukodott :)


Az flight mode 1-on csak a D ertekeket huztam feljebb minimalisan, a mode 2-t egy az egyben innen masoltam, nekem tetszik, ereszkedeskor nincs a hintazo hatas, tetszik nagyon.

A PID resz egyenlore itt megakadt, mert meg mindig nem ertem, ha egy erteket allitok az mit eredmenyez (mindezen felul, minden quad mas erteket hasznal kofnigtol fuggoen (motor / prop / karok hossza / lapatok szama stb.) ezert jelenleg orulok a felmegoldasnak...

Ilyen lett:


A post tovabbi resze, a sajat biztonsagi modszereimrol fog szolni :)
Mas szinu propeller az ellentetes forgasiranyhoz, a motorok csavarja is mas szinu (a menet is forditott)

Ha az XT60 be van dugva, megtartja az antennat a zuhanas utani eldolestol...

Innen a led majd megy a karokra, a tepozar is cseres lesz...

Full range vevo, antenna vezetekek kozott 90fok, kesobb majd meg jol fog jonni, amikor mar nem csak vizszintesen repulgetek...

Csipogo, jelzi a lemerult aksit, kizarolag kulteren, mert brutal hangos

SD slot felett szigszalag, zuhanaskor konnyen elrepulhet

Csatorna allitas alulrol hozzaferheto, a led innen is at lesz helyezve a karokra...

A Quad maga

Az ujrarendezett kabelrengeteg, tudom elektromagnes, de nem erdekel :D

Ilyen propelleres zacsibol van 10 db-om, forgasirany szerint valogatva vannak benne a Diatone 5030-asok, tobb szinben, a quadon sosincs azonos szinu negy propeller

Mikor repulok, 1-5ig hasznalom az aksikat, igy mielott kimegyek, lemerem oket, majd sorban hasznalom, elkerulendo a lemerult aksis startot

Tarolashoz lencsevedo kupak, igy is csupa ujlenyomat :D

Sima M3-as 2cm-es tavtarto
Telemetria, folyamatosan beolvassa az aksi adatait...
70%-nal tobben nem igazan erdemes kivenni egy repules alatt az aksikbol, ha keves a repido, venni kell meg aksit, senki sem akar tabortuzet a levegoben :)

Ez a propeller meg repul, de barmikor eltorhet, nem er annyit

Megragta egy maszoka :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése