Az odaut esemenytelen autopalya, leszamitva, hogy a waze bevitt egy susnyasba, ahonnan kb 5 percet tolattam (Toyota Celica 7th gen, aki tudja milyen erzes magas faru coupeval tolatni, az aterzi a nyomorom
Megerkezve (hala a google mapsnak) a jo koordinatakhoz, velem kezenfogva megjott egy affele balatoni zapor, amikor 5 vorod viz esik masodpercenkent a nyakadba, ennek hala sikerult eppencsak kiasnom magamat a sarbol (17es sportgumik vs felazott fuves laza talaj) az eredmeny ma kocsimosas lesz.
De ennyit jelenleg a kocsikrol, megerkeztem az esso is alabbhagyott affele angliai napsutesse (vizes nem leszel, de azert esik
Rovid lofralas utan megtalaltam Morus elvtarsat es testveret, majd megtamadtuk az accurc satort, Tamasnak keves volt par csuszka vegallasa, igy a szimulatort a jovoben modositani fogjak, par adatot egyeztettek a Protos 500 vagdalkozasa okan, Nik Johnson utan szabadon csak Tailhappy -re keresztelt ohazai pilotaval, csevereszes, tesztelgetes, az egyik demogep masok altal kezelhetetlenul erzekenyre elallitasa utan, az accurcsek meg gyotortek Morust egy 3D szemuveggel (nvidia aktiv szemuveg) ami fejfajassal jart. Beszerzesre kerult kozben egy Accurc is Tamasnak, majd kiderult egy auto aksi megadta magat.
A Raidhard fejevel es par gyari Align pilotaval karoltve sarban tolni autot megfizethetetlen
A rendezven kiallitas resze par satorbol allt, a teljesseg igenye nelkul: Accurc, RCHero, Air regisztracios desk, asztalok javitasra kulon satorral, belepes csak fityegovel (ami egyben beengedett a pilotak nezok alltal elzart teruletere) es a szemelyes kedvencem!!! Hamburgert sutogeto bufe, hutott uditovel es erthetetlen modon OLCSON arultak a semmi kozepen a hambit, Londonban £5 egy kozepes burger, itt £2.5 (sajt + hagyma eseten £3), az udito sem volt draga, bar fura volt £2-t fizetni fel liter coke-ert, aminel az uvegre ra van irva, hogy £1.98
Ha idaig eljutottal, felteszed magadnak a kerdes, hol vannak a helik?
Volt szinten minden heli, a hangositas a videokon is latszik, pont jo szintre volt belove, zene megvolt, basszus duborgott, de meg beszelgetni tudtal a szomszedoddal. Duncan emlekeim szerint az alabbi gepekkel repult: Gaui x7, Gaui x5 nitro, invertix 400 (Nik sajatjat is repulte, mivel mode 1 pilota, a mode 2 tavot invert tartotta
Connor Sloan-nal meg az MK talin futottam ossze (Rotorban lattam, 1-2 szot valtottunk g+-on), kozvetlen jofej srac, nincs elszallva mint Duncan, 700e-700n heliket repult. Align-Trex.co.uk csapata hozott 500-as gepeket, erdekeseg keppen egy tribladed 550-et, ha nem latom a kepeken a 3 lapatot, nem tudtam volna megmondani melyik az
A pro repulesekbol ketto maradt meg, az elso eppen hatra tette a vasat, majd egy kb 10m hosszu szallagot kezdett el eregetni (addig ez nem latszott), koroket meg hullamokat rajzolva, meglepo volt es otletes. A masik egy 2x ujrakezdo paros volt, akik lipo robbanast szimulaltak, visszajottek a start helyre, hatraneztek a zsurire, szettartak a kezuket (a heli fustolt mint egy nitro) majd a zene ment tovabb, ok meg jot rohogtek a vilagon
Osszessegeben egy nagyon jol megszervezett esemeny volt, gyonyoru kornyezetben de brutal messze.
Kepek itt
u.i: lett egy Rainhard polom
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése