2015. április 25., szombat

Emax 250 Nighthawk - Meglepoen jo

Jojjon akkor egy hosszabb lelegzetvetelu post:

Rola lesz szo, de ne szaladjunk ennyire elore :)

Hirtelen felindulasbol lett egy keves elkoltendo penzem es hala a youtube-nak, egy FPV quadkopter alap epitesen kezdtem gondolkodni. Meretben volt par megingas, 450-es Turnigy volt akciosan £70 a HK-n (plusz persze a £20 posta), £110 kornyekent Nano QX ami telefonra kuldi a video jelet, de a Forzanak koszonhetoen epiteni akartam, mindegy mit, csak epiteni, kabeleket rendezni de ugye amolyan forrasztast kerulo modon.

A vaz amit kineztem 250-es, motorbol barmi jo, de lehetoleg legyen egymassal kompatibilis, mert lovesem nincs, fejbol mit valogatnek ossze. Emax nem egy brutalis marka, de elegge lerohantak a piacot, tehat ha meghal egy motor, tipusazonos van raktaron mindenhol (ebay, banggood es Aling-Trex.co.uk).

A meret azert volt fontos, mert a 180QX bar atomstabil, emerol kepessege mar meghaladja az akcio kamerakat, aksija nem eleg a video adonak, az extra antennat nem is emlitem.

Korulneztem a lakasban, az alabbi kacatok voltak keznel a quadhoz:
  • AR610 - Full range spektrum vevo
  • Turnigy 2200mAh 3S aksik (5db) Forzaval kozosbe
  • Spektrum DX6
  • Turnigy AccuCell tolto
  • 3m tepozar :D
  • Gyorskotozo 
  • Szerszamok
Lenyeges szempont, a csavarok lehetoleg egyformak legyenek a Forzaval, programozhato legyen a Flight conroller es legyen rajta hely.

A Turnigy kit it ki is esett, mivel nem volt rajta hely aksinak, kameranak stb., pedig sokaig befuto volt, mind arban, mind felepitesben.

Par het mulva megyek egy helis rendezvenyre, mindenkeppen vinnem oda a vasat, ezert megneztem mik vannak raktaron. Igy esett a valasztasom a melohelytol 15 percnyire beszerezheto Emaxra, ami teljes kitkent hirdette magat :) 

Pici doboz, minden lapraszerelve mint az IKEA-ban :)

Szolj ha latsz PDB-t :)

Ez a vaz, aki a kamera gumi felfogatokat tervezte, csuklott par orat...
A heliknel a repido konnyen kiszamithato, 3D 5 perc, laza lebeges 7 perc, zuhanas ezen az idointervallumon belul barmikor :D De ugye ez FPV racer lesz, ezert ha meg FatShark is lesz melle, akkor kell valami ami jelzi ha itt a moka vege, de nem hagy 20% kakaot benne, ha meg birna a vas szuflava. Igen, jol sejted ezert lett a csomag melle egy Spektrum TM1000 -es is, ami kuldi a hatralevo Voltokat a tavnak, ha mar lud, legyen kover alapon :D

Nem voltak vele szemben elvarasaim, mindet teljesitette :D
Volt vazam, motorom, escem, vezerlom, extra kellekem, de nem volt mivel adni neki aramot, ezert Ebay-hez fordultam segitsegert, 20db 2mm-es csati, egy Power Distribution Board es maris lehetett varni az alkatreszekre :)

Az extra JST csati adta a lelket, itt meg forditva van bekotve a telemetria... :)

Motor, csati, esc a zsinor vegen...

Ez valojaban a quad, csak a CC3D hianyzik a keprol, 2 rud X alakban es barmit lehet repulesre birni...

Azt mondtam, hogy nem usztam meg a forrasztast?
Par nappal kesobb a vaz kezdett osszeallni, alig 3x raktam ujra ossze, mire minden vezetek oda kerult ahol kevesbe zavar, es lett is egy szepnek aligha nevezheto, de repkepes valamim, ami nyomokban Quadra emlekeztet.

Ez mar a fust utan, hajnali 1kor, + - ebbol az egyik a piros 50% eselyem volt eltalalni, ezuttal nem jott be :D


Valahol lattam a 2 gyorskotozo + zsugorfolia antenna elrendezest, masoknak sokkal jobban nezett ki...
Mikor a fust elszallt, lehetett szorabirni a telemetriat, valos ertek a hatralevo Voltokrol, imadom...

Az gep forog(na), az alkoto pihen(ne)... Tehat, youtube szerint, next next next finish a CC3D beallitasa, kiveve ha 3 dolog nem teljesul: Bootloader regi, Szoftver regi, Rom Regi, szerencsere a kulfoldi forumok 99%-a nem tartalmaztott erdemi infot a kek villogo, zold stabil ledekre, 2-3 orat szenvedtem vele, meg Windows-t is hasznaltam hozza... Felsirok azota is, mikor ra gondolok, de igy uj szoftverrel mar tetszik... (Azert nem volt itt meg vege... :D)

Szia, en vagyok a vezerlod...
Itt mar egy facebookos tipp alapjan 45 fokos HK antenna tarto van beszerelve, eg es fold...

Csini lettem?

Valami oknal fogva nezelodtem Banggoodon, brutalis FPV felhozatal van arrafele, ide oda kattintva meg is alapoztam egy kovetkezo postot...

Hogy milyen lett a quad? Imadom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése