2014. augusztus 19., kedd

Amikor a termeszet legyozi a motivaciot

Mielott helikopterezesbe kezdtem, nem is vettem tudomast a szelrol. Ereztem ha fuj, ha tombol de nem lett a mindennapjaim resze.

Manapsag pedig, mikor kinezek az ablakon, mar a levelek mozgasa az elso amit megnezek.

A helikopterek merete hatarozza meg a szelturo kepesseguket, bizonyos meret alatt (200 alatt) inkabb szobahelirol beszelhetunk, ami azt takarja, hogy szelcsendben ugyan repulheto kint, de egy erosebb fuvallat mar kuzdelmes pillanatokat tud okozni, nem csak a figurak kivitelezeseben, hanem akar a helikopter visszahozasaban is. Ilyenen kezdtem, ha hatszel van, akkor 45 fokban cikazva visszajon, de ha picit lankad a koncentracio, akar a hazteton is landolhat a heli, a felmeteres magassag vesztesekrol nem is beszelve.

Kozepes meret eseten (450 tol 600ig) a heli stabilabb es kezesebb lessz, szelnek mar ellenall, figurak is szepek, de orkanban ez is tud meglepetesek okozni, ellenben egy 700+ heli mar izombol es tomegbol megoldja azt, ami egy 250-es helinel szinte kivitelezhetetlen (szelben lebegni).

A hetvegen kigurultam a palyara, ahol egy klubtars eppen egy 700as helit terelgetett, ramnezett, majd csak annyit mondott "250? That`s brave." :D Mas opcio hianyaban en egy tok jot repultem, de aki egyszer mar nagy helire valtott, nem nagyon repul szelben picivel.

A vasarnapi helis rendezvenyrol azert nem lett posztom, mert elmosta a monszun :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése