2014. augusztus 27., szerda

Trex 450 ozon

Ugye az elozoekben atneztem a meretbol eredo elonyoket, hatranyokat. Ezen kattogva segitsegemet kerte egy Irorszagba "dezertalt" ismerosom, aki leamortizalta az alkatresz utanpotlas nelkuli 600as nitro tanulo gepet!!! az elso felszallaskor...

Mivel irigy volt az en hatalmas fejlodesemre - hihi - megsajnaltam es vegigjartuk a nemzetkozi ebay-t megfelelo helit keresve szamara (graupner oskovulet tavja van, 2.4GHz futabara upgradelve) ezert par heli kiesett (Blade 450x) stb. mert nem akart spektrum vevot, pont nem volt stb. Alkatresz atszereles elvileg mukodhetett volna, igy felmerult egy Mini Protos is, de ez is elbukott valahol, majd egy klubtarsam felajanlotta neki a szinten "oskovulet" 450SE V2-jet, amit csak nightfly-ra hasznalt, de gyerek es egyebek mellett flottaritkitasra szanta magat :D

Mivel a porfogo 450-es  ideallis tanulo helinek tunt szamara, lebeszeltem a kettejuk kozotti csereberet ha jol tevedek kedden, hetvegen mentem volna megnezni a helit. Masnapra mar emberunk, nevezzuk Gabipaci-nak, mar negy ebaylinkkel es egy elhatarozassal vart: "helit nekem most!" :D

A negybol elobb ketto lett (itt ott torottek voltak), majd gyozott a jozan esz es a beruhazando eszkozok listaja, FBL 450 Pro - alu kofferrel, alkatreszekkel, kulon spektrum vevo (ezt tervezte lecserelni a 600-on levorol, amirol kesobb kiderult, tul nagy), kulonallo beastx es egy jo arral. Nitros baratunk ekkor meg felkeszuletlen volt az elektromos eletre, ezert lett egy turnigy (accucel-6) toltoje is, ajandek tappal tolem, egy alukoffer az aksiknak es egy uj aksi - turnigy 2200mAh 3S 25C.

Mivel Irorszag mar a tavolnyugat, mind megerkezett hozzam, ahol szorgos kezeim kozott osszecsomagolasra kerult (elotte azert jol megneztem magamnak) a masina, keszen a tengerentuli utazasra. Ott alltam egy elbucsuzo 450-es helivel, maganyosan, buslakodva es eszembe jutott, meg mindig csak pentek van, holnap pedig helinezobe megyek.

Megneztem, kiprobaltuk, a heli repult, haton repulesnel a farokmerevito - hihi - kijott, visszaraktuk, megint haton a vas, most a masik jott ki... mondtam mar, hogy sokat allt a heli? :D Egymas tenyerebe csaptunk es lett egy helim, amibe meg egy aksit is belealkudtam...

Mivel a heli oskovulet, a gyro meg ennel is regebbi volt (Futaba GY401), kaptam helyette egy Spartan DS760-at, leirasbol is jott par, pl align esc leiras, kiderult ebbol Castle Phoenix 35 van benne, tobb meglepetes nem volt, leszamitva az aksi balancer csatijat, amivel majd kezdenem kell valamit :D

Vasarnap padlon voltam, szo szerint, egesz nap a helit szereltem, bindeltem, escet programoztam, gyro - szervo parositast vegeztem es mindennek a vegen, lett egy helim, ami elvileg ropkepes, de a berepules meg varat magara (mondtam mar, hogy aksi hianyban szenvedek?).

Ha minden jol megy, teszek fel kepeket is, meg Gabipaci-t is gyozkodom, jojjon irogatni a sajat tapasztalatait az uj helijevel stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése