2014. augusztus 5., kedd

Watford Wayfarers

Mindig van a hobbiban egy olyan pillanat, amikor rajossz nem vagy egyedul az elmebajoddal. Engem is hatalmaba keritett az erzes, meg kell keresnem a tobbi helikopter pilotat a kornyekemen, igy a BMFA klub keresoje segitsegevel tobb opcio is szoba jott.

Sajnos az ilyen hatalmas modellezo kulturaval rendelkezo orszagban, mint UK, a helikopterek nem mindenhol szivesen latott vendegek. Repulok (fix wing) barhol, barmikor johetnek, heli eseten erosen szukos a klub kinalat, de a WW-nel nem csak szivesen latnak, hanem van kulon palya is helikoptereknek.

Persze a korosztaly mas, ellenben nincs lenezes a ket geposztaly kozott, klikkesedes azert van, pl az utolso talin, a heli pilotak mind rovidnadragban voltak, a repulosok pedig nem (szerintem veletlen :D).

Ennyi jelenleg eleg is az oromomrol, hogy klubra leltem, jojjon a repules resze.

M25 alatt, balra az M1-tol, a semmi kozepen van a palya :)



A palya a kovetkezokeppen fest, egy szantofold, kozepen a domb teton egy negyzet alaku fuves resz, 3 asztal szerelni (telibe deszkazva, nem esik le a csavar ha tort a vas :D) a kocsik a tavolban, kicsit (nagyon) szeles, de jo tarsasaggal csak ugy repul az ido.



Amitol feltem, nem igazolodott be, nem en vagyok a legprofibb pilota a terepen, sot :D Van kitol tanulni, mindenki segitokesz es ami a hab a tortan, lattam eloben 450x-et, nagyon meggyozo volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése