2014. július 31., csütörtök

Foldhozragadva

Vannak pillanatok az eletben, amikor egy gonosz youtube video mindent tonkretesz :)


Egy ilyesmit neztem es ha mar neztem, nyomkodtam is a tavot. Majd a sok reset, elem kiszedegetes es egyebek utan a helikopter a tovabbiakban nem latta a tavot. Sokadjara is rajottem, a hasznalt keszletem nemileg hianyos, igy nem volt bind plug csatim.


Ezt is megoldottam, a tav es a vevo vigan csipogott egymasnak, neki is kezdtem egy uj setupnak. Mikor mindennel vegeztem, gyors teszt repules a kertben.

Farok rossz iranyba megy, reverse menuben megforditottam. Elegge sok beallitast szabtam magamra, ellenben egy dolog meg hatra van, a farok oramutato jarasaval ellentetesen porog (elegge gyorsan, Rollerrel atbeszeltuk, gyro erzekenyseg lehet). Legalabb megvan az esti szerelesre is az indok.


Ami a hiba volt, az a Spektrumon levo Gyro erteke, 0-50-ig normal modban van, itt porog a farok, amint felvettem 50+-ra (62) egybol megjavult (75nel nem gyengen rezgett a farok).

Hetvegere remelem ujra minden a regi lesz, de legalabb a bindelest is megtanultam...

Memo nekem:

DX6i settings
Swash mix - for tame settings
60/-60/60 - (aileron/elevator/pitch)

Throttle curve:
Normal - 0/40/85/90/100
Stunt mode - 100/90/85/90/100
Throttle hold - 0/0/0/0/0

Pitch curve:
Normal - 0/25/50/75/100 - nem hasznalom
Stunt - 90-85-80-85-90 (default)
Throttle hold - 0-0-0-0-0

Expo - 15, 20, 15 (aileron/elevator/rudder).
D/R - default (100-100)

Travel adjust - 100 on minden.

Gyro - 62% in DX6i SW-gyro menu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése