2014. november 1., szombat

Feltamadasra varva...

Mikor megkaptam a Trex 450SE V2-t, nem igazan akart szepen repulni (mivel a gyro fejjel lefele kompenzalt ezert csak porgott mint a centrifuga...). De amikor osszeallt, ugy repult mint egy alom (egeszen aznap delutanig 5. startom) amikor elszakadt az a franya bordasszij. A heli romokban, en meglepoen jol fogadtam, de az egyetlen hasznalhatobb retro canopym is tropa lett....
Nem valami szep az osszhatas :D

Ugyesebb kezu helisek ezt meg siman ragasztjak...

O volt a tettes
A javitasrol volt mar egy szosszenet, ami meglepoen siman es hatekonyan ment, majd kiderult, nem csak a lathato alkatreszek serultek, hanem elhagytam egy szervo fogat is. Van ugye egy alap gondolat, csak markas alakatreszeket hasznalj... Mikor meglattam a Hitec HS-56HB szervo arat, egybol elkezdtem kinait keresni :D Szerencsere talaltam gear setet a szervohoz a Fast-Lad Performance boltjaban, ezert gondoltam, megtanulok szervot szerelni (is).


Letort fog



Ilyen csapagy nem jart a fogakhoz... miert is jart volna...


A ket kep kozott 10-15 perc telt el :D


Kesz is van

Fogak kicserelve, szervo megjavitva heli beizzit es kiderul, az elevator szervom is kuka (fogak jok, elektronika megakad stb) :D Lett par pot alkatreszem, meg egy bind kabelem a szervo kabelebol...

Az ebaynek hala megerkezett az uj szervo (sok extra muanyaggal, amit nem volt kedvem farikcsalni, ezert atraktam a regi hazaba az uj elektronikat [lustasag fel egeszseg] :D) es osszeraktam a helit rotorlapat nelkul (mivel nem voltam biztos a sikerben, nem rendeltem lapatokat).

Hosszas tanakodas utan Roller es Tamas Levardi tanacsait meghallgatva, ugy dontottem, eleg nekem a fiberglass lapat, rendeltem is szep sarga feketet kinabol, de a heli hamarabb osszeallt mint, a meg mindig uton levo rotorlapat varhato erkezesi napja, ezert ebayrol vettem meg egyet :D

A helin par dolog valtozott, a gyrot beraktam a vazba, ezuttal rendesen fejjel folfele, uj full range vevot kapott...

Kivittem repulni, amikor kiderult a mixer karok (szervo es swash kozott) hosszat nem allitottam be, csak szemre :D ezert max pitch eseten kapott a heli kb 7 fokot, alig emelkedett el szegeny :D A kolcson tolomerommel mindent mm-re belottem es lass csodat a heli repul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése