2014. november 24., hétfő

Interju - Balog Róbert

Mutatkozz be kerlek
Balog Róbert







Miota foglalkozol modellezessel?

Körülbelül 5 éve kezdtem egy játék koax helivel, majd nemsokára vettem egy Maverick Strada 1:10 monstert amibe beszereltem egy 800 vattos brutális teljesítményű motort, ez volt az eddigi legélvezetesebb autóm.
Majd láttam, hogy mindenki kiteket építget és azzal repül de nekem ez nem elégítette ki a modellezésről alkotott elképzeléseimet, és rengeteg olvasás és nézelődés után egy kézi habvágóval elkészítettem első sját gépemet egy 160-as fesztávú tréner gépet melyet a mai napig használok is. Az építésekhez XPS rózsaszínű habot használok jól alakítható és strapabíró. A következő projekt egy kis csalással mert kétmotorosként lett megépítve egy C-130 hercules volt melynek a folyamata itt elolvasható: http://forum.rcmodell.hu/index.php/topic,104871.0.html
Illetve még egy gép ami ezután következett egy B-25 mitchell, melynek berepüléséről íme egy kis videó
http://www.youtube.com/watch?v=6UczpgEVl-Q
És legvégül elkészítettem de még a motorozás hátra van a Szőke Tisza gőzhajót szintén habból Erről itt egy kis újságcikk.
http://szegedma.hu/hir/szeged/2014/10/tapei-modellezo-epitette-ujja-a-szoke-tiszat-fotok.html.



A repülés mellett azért megmaradt az autózás is de kicsit átnyergeltem az off roadról a drift felé melyet jelenleg egy Tamiya TT-01 képvisel.

Melyik tipusat uzod a modellezesnek?

Epitek

Ha ujrakezdhetned mit tanacsolnal zoldfulu onmagadnak?
Koax helit még véletlenül sem .

Kedvenc modellekkel kapcsolatos torteneted?
Talán a legemlékezetesebb az volt amikor egy gopro kamerát raktunk a gépem szárnyvégére (természetesen a kamera nem az enyém volt) felszállás után mivel ellensúlyt nem raktam a másik oldalra, nagy pörgés forgás orsó és volt ott minden amit a mentéshez el lehet képzelni, a cél a gép és a kamera épségben való lehozása jelentette. (sikerült)


Merre uzod ezt a hobbyt?
Szeged

Milyen tavot hasznalsz?
Turnigy 9x/ HK-gt2

Mikbol all a gepparkod?
Autó és repülők

Kit szeretnel kovetkezo interju alanynak? Es mit kerdeznel tole?
Bálint Imre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése