2014. november 7., péntek

Interju - velem :D

Mutatkozz be kerlek

Daniel "Flynth" Zlatnik

Miota foglalkozol modellezessel?

Puskazok a blogombol, de masfel eve kezdtem koaxxal (Double Horse 9053 - kerulendo), komolyabban egy v911-es helivel csapott meg a modellezes szele, kiolvastam a vonatkozo forumokat es rohamtempoban zuztam a helikoptereket :D

Kovetkezo lepcsofok szinten WLToys v922-volt RTF (tavval szimuzni kezdtem, mert elso felszallas toressel ert veget) sok javitas utan, Blade 450x RTF-et szerettem volna, DX6i-vel, de fel aron (tav araban pontosabban) lecsaptam ebayen egy Trex 250SE-re RTF-ben, hasznaltan. Osszecsapott heli, rossz helyen levo szervoval stb. Par aprobb karc utan kezd osszeallni.

Gabipaci mikor lezuzta a 600as nitrojat, keresett uj vasat, addig addig gyozkodtem, hogy RTF 450x-et vegyen, amig vegul vett egy Trex 450-et (nem azt, amelyiket a klubtarsammal leegyeztettem neki, hanem a Beastxes pro-t), igy a neki beajanlott 450SE V2-t vegul en vittem haza. Jelenleg o a legnagyobb vas a haznal, de jelenleg a Forza 450 FBL mozgatja a fantaziam, igy erzem csere lesz hamarosan :D

Azt meg mindenki unja, hogy Halloween-re kaptam egy Blade Nano QX-et, probalom lezuzni, de nem adja magat :D


Melyik tipusat uzod a modellezesnek?

Helikopter

Ha ujrakezdhetned mit tanacsolnal zoldfulu onmagadnak?

"Mode 2-es v911-et vegyel, akkor nem kell elajandekozni :D Elobb olvass utana a heliknek, Roller minden szavat fogadd meg...

Talan meg annyit, hogy ne vegyek analog pitch gauge-t, mert meg fogom banni :D"


Kedvenc modellekkel kapcsolatos torteneted?

"Ravettem magam, hogy elkocsikazzak 2 orat a vilagvegere az Air 2014-re, ahol talalkoztam lattam repulni Duncan Bossiont, lepacsiztam Connor Sloannal es szoba elegyedtem Nick ""The commentator"" Johnsonnal...

Ha nem szamoljuk az autokkal esett incindenseket (pl elastam magam a sarban) akkor egy kozel tokeletes modellezos nap volt, amit a szakado esso sem tudott elrontani."


Merre uzod ezt a hobbyt?

Anglia, Watford Wayfarers klubban

Milyen tavot hasznalsz?

Spektrum DX6i DSM2-es + van egy MLP4DSM tavom is

Mikbol all a gepparkod?

Jelen pillanatban egy Align Trex 450SE V2, egy Trex 250SE es quad fronton a Blade Nano QX-bol all a flotta. De a 450 a napokban menni fog es jon helyette egy JR Forza 450 (JR FBL + Servok)

Kit szeretnel kovetkezo interju alanynak? Es mit kerdeznel tole?
David Kungert - mert onkent jelentkezett :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése