2014. november 5., szerda

Interju - gordon89

Mutatkozz be kerlek
Kovács Ádám (gordon89)




Miota foglalkozol modellezessel?
Sziasztok!

2010 Karácsonyán indult a pályafutásom,a menyasszonyom lepett meg egy infrás 3ch-s koax helivel,szóval innintől kezdve minden az Ő hibája! :P Mondanom sem kell gyorsan összetörtem,mert szerencsétlen még egyhelyben sem tudott maradni!

2011 tavaszán be kellett ruházni egy komolyabb koaxra egy Syma 107 személyében, álom volt vele repülni,de gyorsan meguntam a szabában való repkedést...így késztetést éreztem hogy vegyek egy hatalmas koaxot! :D Hát vettem is,csodaszép volt csak éppen repülésre alkalmatlan :D hátrafele képes volt repülni,előre már nemigazán ;) dehát nekem ennél több kellett volna....aztán 2011 októberében regisztráltam a fórumra,és rájöttem hogy a koaxon kívül más is létezik és még repülni is tud! Aztán vettem egy hk450-es helit(ez nálam nem repült)csak szimuztam, a gépnek volt egy két hibája amit még akkor nem tudtam orvosolni! Majd aztán 2012 tavaszán elbizniszeltem egy flymentorral szerelt Copter-X 450-re!(az üzlet ráfizetés volt,DE legalább repült! Aztán rábeszéltek nyár közepén hogy nem kell nekem az a mentor...levettem,aztán a 2012es évet szépen végigtörtem... :D

2013 elején összeraktam egy hk500as helit! Szerettem nagyon ezt a gépet,az első nyolcasokat köröket ezzel repültem meg,és ezzel tanultam meg nagyjából talpon repkedni! de mind az előző gépeim ezt is rommá törtem,hol a farokbefogó szállt el hol a farokszervó,mindig volt vele valami baj,és mindig a levegőben jött elő....és pafffff aztán elhatároztam hogy soha többé hk(kivéve akku),veszek majd egy 500as trexet! Így félretettem egy darabig a helizést,míg összegyűjtöm  a pénzt!

2014 elején elkezdtem nézegetni az új trexeket, már 500ast nem szerettem volna mert az már volt! valami nagyobb kell!! :D következő lépcsőfok az 550es trex lett volna kicsivel drágább de nagyobb :D aztán kacsingattam a 600as kategória felé,áááá mondom ez már nagyon nagy nem nekem való... vissza az 550,sokba van az aksizása,akkor mégis 500,de mégse akartam,ígyhát megnéztem hogy a 600as aksizása mennyi, és olcsóbb mint az 550-é! így hát sokat örlödtem hogy mi legyen 500 vs 550 vs 600! de győzött a 600! nem bántam meg egy hihetetlen stabil kezes gép,de ha odacsapsz neki akkor viszont egy vadállat!!! Imádni való gép!!! Idén nagyon sokat fejlődtem,lett egy Mesterem Baranyi Krissz(extrembmx) személyében,jelenleg Ő oktat,és 1000 köszönet érte ;)

ui: Holnap megyek is reptetni ;)

Melyik tipusat uzod a modellezesnek?
Helikopter

Ha ujrakezdhetned mit tanacsolnal zoldfulu onmagadnak?
Ne vegyél klóóóóónntttttt!!!!!!!!!

Merre uzod ezt a hobbyt?
Jászberény



Kit szeretnel kovetkezo interju alanynak? Es mit kerdeznel tole?

Kreutz László;Dobosa Balázs;Tamas Levardi;Marosi Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése