2014. november 6., csütörtök

Interju - csabesztattoo

Mutatkozz be kerlek
Kőszegi Csaba rcforumon csabesztattoo néven vagyok elhíresülve :)



Miota foglalkozol modellezessel?
1989 körül kezdődött a s szerelem, a kisújszállási MHSZ modellező klubban, amit a rendszerváltozás sajnos nem támogatott, így csak jóval később kezdhettem el igazán modellezni. 2007 -ben kezdtem el valóra váltani az álmaim modellezés ügyben. Nagyon sokat építettem, gyári modellem szinte nem is volt. Javarészt elektromos modellekkel repültem, de úgy érzem, hogy egy éve már révbe értem! Egy éve, hogy szinte csak DLG modellekell repülök. Annyira megszerettem ezt a dobálózást, hogy úgy gondoltam ezt másoknak is meg kell élni. Ezért találtam ki egy saját kis mini dlg modellt, ami strapabíró és egyszerű összeépíteni. Be kell vallanom, nem gondoltam volna, hogy ennyire népszerű lesz ez a modell. Ennek köszönhetően egy új világ tárult elém, csodálatos emberekkel hozott össze, olyanokkal  is akik már nagy dolgokat  tettek le az asztalra és önzetlenül tudnak segíteni! Köszönöm mindenkinek ezt az élményt!

Melyik tipusat uzod a modellezesnek?
Epitek

Ha ujrakezdhetned mit tanacsolnal zoldfulu onmagadnak?
Kérj segítséget, de legalább szimulátorozz picit, mielőtt elengeded tőgázon a 3d modelledet! Ja és a kitéréseket vedd vissza! :) Még szerencse , hogy tavasszal puha a föld....

Kedvenc modellekkel kapcsolatos torteneted?
Nagyon sok van! A mini dlg versenyeken nevettem eddig a legtöbbet, pl mikor valaki hátba szúrja a másikat leszállás közben! :D Vagy a legutóbbi versenyen volt, hogy egy helyen kavirnyászott vagy tíz repcsi és hát sikeresen benéztem az enyémet... Majd egy kis idő mulva látom hogy egy repcsi kb két méteren repül Járdán Józsi feje felé! Na az volt az enyém... :)
  
Merre uzod ezt a hobbyt?
Kisújszállás-Budapest

Milyen tavot hasznalsz?
2008 óta egy Multiplex Royal evo 7 rádióval űzöm az ipart. Egyszer én barom majdnem lecseréletem egy aurórára... Nekem pont elég, és nem csúnya, hanem különleges a kinézete! :)

Mikbol all a gepparkod?
ViCK mini dlg ebből van vagy 4 féle verzióm, Apogee dlg, micro dlg, meg van egy csomó kis micro repcsim. tulix 2.0, multiplex merlin. Beaver dhc 2 stb...stb..

Kit szeretnel kovetkezo interju alanynak? Es mit kerdeznel tole?

Páskai Ferenc Lenne a kiválasztottam, hogy beszéljenek egy kicsit azok is akik már valami igazán nagy dolgot letettek az asztalra! :) Feri Miért költözél Sopronba???? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése