2014. november 3., hétfő

Interju - Nykolett Nyko

Mutatkozz be kerlek
Nykolett Nyko
  
Miota foglalkozol modellezessel?
2010-óta modellezek, legalábbis akkor kaptam meg zacskóban az első modellemet ami összeügyetlenkedve összeraktam... így a modellezős pályám, kissé döcögve indult be :P De 2 aktív szezont már magam mögött tudhatok :)

Azóta van blogom.

Facebook oldalam 

Melyik tipusat uzod a modellezesnek?
Fixwing (Merevszarnyas repulo)

Ha ujrakezdhetned mit tanacsolnal zoldfulu onmagadnak?
Találd meg, azt a társaságot aki igazán szeret és befogad... ne kössél kompromisszumokat, mert ahol kell ott nincs és nem is lesz igazán helyed... és esélyt sem adsz arra, hogy megtaláld ;)

Kedvenc modellekkel kapcsolatos torteneted?
Kedvenc modellem az 1980 évek szülötte, Robbe Charter... bármennyi gépem is van, ő az akit (nem elírás, ő személyiség) mindig a szobámban várja a következő repülését, és nem kerül a műhelyembe soha :)
Őt kaptam törötten, és elsőnek ő vezetett be a modellezés, -építés és -reptetés részébe egyaránt.  Megannyi kalandunk volt már együtt, volt hogy a magassági tolórúd végén a forrasztás elengedett és nem volt magassági... még is, csodásan leszállt még én naivan azt hittem az irányítás a kezemben van :D :D

Merre uzod ezt a hobbyt?
A legjobb csapatban: Dunakanyar Repülő Klub/ építést a Cavalloni Club-ban

Kit szeretnel kovetkezo interju alanynak? Es mit kerdeznel tole?
Mezei Ákos - érdekelnek a kezdetek :P


Kedvenc keped:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése