2014. november 27., csütörtök

Interju - Csupa Csoki

Mutatkozz be kerlek
Csupa Csoki

Miota foglalkozol modellezessel?
Sziasztok!
Durván 2 évvel ez előtt karácsonyra bátyámtól egy 5.000 ft-os Tescos helit kaptam mivel kérdezte , hogy mit akarok miközben jártunk a sorok között , mondtam neki , hogy nem kell semmi , mert megvan mindenem :D
Erre éppen elsétáltunk e-mellett a nevetséges kis 10-cm es helikopter mellett és mosolyogva mondtam neki , hogy ha minden áron venni akar valamit , akkor ezt kérem :D (Sajnos :) ) Megvette.
Azt vele együtt 12 óra alatt teljesen használhatatlanná varázsoltuk. :D
Mondtam neki , hogy mivel együtt tettük tönkre együtt veszünk egy jobbat :D vissza mentünk a tescoba és vettünk egy két számmal nagyobbat innentől nem volt megállás nagyon hamar vettem egy Dragonfly 36 típusú helikoptert 450-es méret , amit természetesen darabokra törtem a 3. törés után sokkot kaptam és eladtam mindenemet az utolsó csavarig de tényleg mindent.De persze nem bírtam magammal , több hónapig nézegettem hogy heliznek a nagyok és újra neki kezdtem de az alapoktól 3 csatorna majd 4 aztán egy walkera 120d02s 6 csatornás kis helivel teljesen elsajátítottam a repüléshez szükséges tudást. persze több száz töréssel együtt majd nemsokkal később jött egy Walkera V450D03 450 méretben de hamar raktam rá kamerát talán már a második fel szállásnál utána jött a gondolat , hogy elkezdek fpv-ni.Ezt követte egy Fpv szett egy kis hatótáv növelés de természetesen ez sem volt elég.
Így muszáj voltam venni egy quadcoptert amivel kisebb filmeket csinálok mostanra , még nagyon sokat kell fejlődnöm de napról napra jobb vagyok :D

Itt egy helikopteres videó fpv-vel:
https://www.youtube.com/watch?v=nZTXpTT_C48&list=UUYo_BgAR7NDMcKQsGc96P6Q

itt pedíg a quadcopter:
https://www.youtube.com/watch?v=elVLJKXdxUI&list=UUYo_BgAR7NDMcKQsGc96P6Q

Van még fenn rengeteg videóm ha gondolod iratkozz fel.


Melyik tipusat uzod a modellezesnek?
Quadcopter

Ha ujrakezdhetned mit tanacsolnal zoldfulu onmagadnak?
A lépcsőket muszáj betartani a helikopterezésnél szépen fokozatosan először 3 csatorna aztán 4 és majd 6.

Azt , hogy nem szabad spórolni , mert a végén mindig MINDIG többe kerül az olcsóbb.És természetesen rengeteg bosszúságot okoz.


Kedvenc modellekkel kapcsolatos torteneted?
Mikor ismerősömmel megvetettem több száz ezer forintért egy quadcoptert és megígértem neki , hogy megtanítom vele repülni.
2. alkalomnál nem figyeltem oda egy kicsit és elrepült több száz méterre már nem lehetett látni és azt hittük , hogy elfelejtettük bekapcsolni a gps-t.Mi már tudtuk , hogy soha többet nem lesz meg , mert elrepült tőlünk minimum 1km-re , már pakoltunk össze miközben a barátom mormogta , hogy ő nem vesz még egyet :D :D Egyszer csak kb 3 perccel később a semmiből nagyon messze láttuk , hogy jön vissza hozzánk. Hihetetlenül örültünk neki.(Azóta se vette le a polcról) Soha nem fogom elfelejteni az tuti :D


Merre uzod ezt a hobbyt?
Budapest

Milyen tavot hasznalsz?
Devo 7 2w Bossterrel

Mikbol all a gepparkod?
Walkera V450D03 V120D02S DJI F450

Kit szeretnel kovetkezo interju alanynak? Es mit kerdeznel tole?
Richárd Orlovity


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése