2014. július 21., hétfő

Amikor valami nem kerek

Mi massal telne egy vasarnap reggel mint szerelessel? :D
 Tegnap azt vettem eszre, hogy a profi pilotak helije megall a levegoben mint a covek es en mar napok ota ferdenek erzem a heli farokcsovet (tail boom), legyoztem a "mi van ha elrontom" erzest es lecsereltem.
 Aki a fenti ket kepen nem latja a parhuzamot, az ne keresse fel orvosat, latszereszet :D Ahol a farokcso a vazzal csatlakozik kb 3-5 fok tores, ahol a farok tamaszto van (tail support) a cso megroggyanva, mogotte meg egy laza csavar, mert az ugy jo... A csere esedekes volt, mar vasarlaskor lattam rajta a zuzodasokat, megerte.
 Ha mar buheraltam akkor egy 0,1mm-es hezagot is belottem, az eredmeny elmehetne a hobbiboltba :D
A szervo tolorudjanak tartoja torott volt, ezt is csereltem. A farokszervo karjat is a gyari eloiras szerinti kor alakura csereltem, ezzel nem volt gondom, de igy most minden gyari setup.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése