2014. július 12., szombat

Under construction

A helikopter veszelyes uzem, ezert minden alkalommal, amikor a lipo-k eppen veszik fel az ampert, atnezem a csavarokat (csavarrogzito ajanlott), megnezem nincs-e kilazulva par vezetek, ilyesmi. Ha pedig tudom, hogy a heli nem 100%-os, akkor amig nincs itt az uj alkatresz, pihi van.

A mostani hetvegerol mar le is mondtam, mivel csutortok este rendeltem meg az alabbi alkatreszt (First class 1-2 business day).
 Fuligero szajjal konstataltam, hogy a postaladank a motortarto elemmel van kitomve :D
 Lekerult a regi motortarto a motorral (4 csavar fogta a 6bol).
 Ezen a kepen latszik a regi elem hianyos kozepso foglalata.
 A motor ujra a helyen.
Teszt repules utan, szobadisz canopyban (amig a masik nem hullik atomjaira, addig ezzel nem szivesen repulnek...)

Ami lenyeges dolog volt, az a foghezag, a heli motorjan levo pinion es a nagy fogaskerek kozott kell hagyni egy minimalis tavolsagot, ami Trex 250 eseten 0.1mm :D Erre van 2 imbuszkulcs, amit tudsz tekergetni (bezavar az egyik szervo), ha tul szoros, megeszi a fogaskereket, ha tul nagy a hezag, akkor a motoro atugorhat 1-2 fogat.

Roller ezredik alkalommal jott segiteni, papircsik sima a4-bol levagva, pinion es fogaskerek koze be, az egesz raszoritva egymasra, meghuzva, megtekerve... Eredmeny egy szep legyezomintas papircsik es egyenletes foghezag :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése