2014. július 23., szerda

Amikre majd az elet adja meg a valaszt...

Evek mulva, mikor ujra olvasom ezt a blogot es jot derulok sajat benasagomon, az alabbi kerdesekre mar tudni fogom a valaszt, de jelenleg ezek foglalkoztatnak:

Amikor mar a 250 hataraira ertem, mi legyen a kov helim?
 - Gaui x5 - gyonyoru es szep
 - Align 500/550 - rengeteg tapasztalat, jo alkatreszellatas, akar masnapra postazva.
 - Blade 500x - BNF out of the box is jol repul, beastx + receiver egyben (ez egyben elkotelezne a Spektrum fele DSMx mellett)
 - Valami teljesen mas? A minap lattam elado 700e-t :D

Lesz-e belolem verseny pilota?
 - Lehet csak a hetvege varazsa, de jo moka volt mindket event amin voltam.

Meg lehet ezt unni, ha igen, miert adtam fel (ezt is)?
 - Jelenleg minden percet elvezem a repulesnek.

Meg tudom-e fogadni az alabbi tanacsot? "find your haven in your flight"
 - Bar ezt nem nekem mondtak, de megszivlelendo...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése