2014. július 10., csütörtök

Lebeges, lebeges es meg egy kis lebeges

Az eddigi kepek fokent netrol beszerzett azonos helikopterekrol keszultek, aminek az oka szimplan az, hogy nem tartom meg a mar "megunt" helikoptereimet. Mindnek megvan az okat, a 9053 -t mar kinottem, repkepesse is csak alkatresz utanpotlasa utana teheto (£8). A v911 elajandekozasa mar fajo pont, ott a jatek tav mode 1 kiosztasa volt a gond, a nagyteso v922 pedig szimplan az 1 repules 1 szereles idorablo volta miatt amugy is parlagon hevert. Egy szerelest is elvezo ismerosomet sikerult vele megfertozni, eppen alkatreszre var :)Jelenlegi legiflottam egyetlen darabja pedig nem mas, mint a kepeken is lathato Trex 250SE abbol is a flybaros valtozat (ez a pici szarny keretben, hiller lapatokkal). Ez par dologban visszalepes a v922-hoz kepest, ami mar flybarless (FBL) kivitel volt, aminel nem a hiller lapatok pozicioja, hanem az FBL elektronika felelos a helikopter stabilitasaert.  
Itt meg muanyag lapatokkal
Elonye es hatranya is van, jelen esetben inkabb csak elonye, mivel a v922 mindent a nyakra elv alapjan, olcso gyro, olcso fbl rendszerevel szemben jelenleg az en ket kezem es a fizika all rendelkezesemre. Itt egy elrontott kodsor nem viszi zuhanasba a helit, nem remeg be a farok egy programozhatatlan, zuhanasoktol megkergult gyrotol stb.
Mindig a tavot kapcsold be eloszor, csak utana csatlakoztasd a lipot a helihez

De miert is lett lebeges a poszt cime? Mert jelenleg a hovering (nem keverendo ossze a hoovering - porszivozassal) van teriteken, abbol is a legkenyelmesebb, farokkal a pilota fele valtozatat gyakorlom, 3 start (5p mezogazdasagi) majd landolas, maximum 25km/h szelig.

Startra keszen

Az ok prozai, a v922-vel mar siman repultem haton, bar vissza nem mindig jott a keves motoreronek es instabil faroknak koszonhetoen. Tiri viszont annyival tobb tartalekkal rendelkezik, annyival "felelmetesebb", hogy nem szeretnem felvalrol venni az osszeszokast. Ennek a lassu es turelmes hozzaallasnak az eredmenye, toresmentes heli, immaron 20+ start ota.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése