2014. július 11., péntek

Nem tudhatod...

Mikor az ember valamiert nagyon odavan, akkor hajlamos az eszere a legkevesbe sem hallgatni. Tiri annak ellenere, hogy borzasztoan stabil a levegoben, rengeteg javitassal toltott orat is megkovetel maganak.

A teljesseg igenye nelkul, az alabbiakat mar tuti csereltem a helin:

rotorlapat - ez inkabb upgrade, carbon lett plastic helyett
rotorbefogo - gorbe volt
hiller rud - gorbe volt
fo fogaskerek - csapagyhiba
rotorbefogo osszekoto - gorbe volt

beallitasra szorult:
szervo rendezes - itt nem volt csere, de elment vele 2-3 ora
swash - mivel szinte reseteltem a settingset, nem is csodalom
mozgatorudazatok (mind)
gyro - 500+ -ra volt allitva
esc - govrol gazgorbe (gyenge az esc)
servo karok - most ha a swash vizszintes, akkor a szervokarok is azok

Mindezeken felul ma repultem ket startnyit, nyugalmi helyzetben a heli balra / elore dol, ezert a ra sufnituningolt nehezekeket levagtam, gondolvan, hogy a farokszervo es esc kozosen balra huzza a gepet, az ESC athelyezesere adtam a fejem. Ehhez a motort ki kellett vennem (vezetek masik iranyba ment ki) amikor eszrevettem, hogy a motortarto alu elem el van torve...

Remelem uj meglepetesek mar nem lesznek, bar immaron szinte mindent szet - ossze - ujra szet majd ossze szereltem mar a helin, repulni pedig meg mindig ugy repul mint egy alom.

Tanacs a vegere? Ha valamit nagyon szeretnel, vedd meg, majd kesobb kipofozod :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése