2014. július 28., hétfő

Elso nagyobb crash

A hetvegen megneztuk a sogorom quadcopter-et repules kozben, picit meg bizonytalanul de repult vele a rendelkezesre allo teren (kb 3 focipalya). Majd en jottem a 250-el, eloszor egyszeru ide-oda lebegessel kezdtem, majd tul alacsonyan es keves motor erovel (sport mod 75-73-70-73-75) csinaltam egy loopot, a heli mozgaskepes maradt.

Mivel semmi nem serult (szemre) magasabbra repultem es letudtam tovabbi 3-4 loopot, haton lebegest es egyebb egyszeru de latvanyos manovereket, majd a helin valami szetesett, mert iranyithatatlanul elkezdett 0,5m magasan a tengelye korul forogni, majd reccs :D

A kar nem jelentos, tobbnyire csak a tailboom (farokrud) serult, a rotorbefogo es osszekotoje tort el, biztos ami biztos, csereltem fotengelyt, a tailboom csak megnyomodott, de egyenes maradt, azt fenthagytam. Linkage rod (mozgato rudazat) beallitasaval szenvedtem egy keveset (van swash plate levelerem, hihetetlen mennyit segit) majd ujra osszeallt a helikopter.

Mar ki is mentem egy ellenorzo korre, szerintem jobb mint volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése