2014. július 8., kedd

Karacsonyi ebay vadaszat eredmenye

Az unnepi ajandekozas nalunk egy elegge bonyolult dolog, amire szuksegem van, megveszem ev kozben, ezert a penz a legjobb ajandek. Aki eme dolgot adja, mindig eltalalja az izlesemet :D

Gondolj bele, hanyan vettek volna nekem egy WLtoys v922 6ch 2.4GHz CP FBL helit maguktol? (En megmondtam :D)



Meg mindig a tudatlansag mamoraban az alabbi szempontok lebegtek a szemem elott:
- 2.4GHz marad
- v911 elpusztithatatlan, a gyarto jo gepeket gyart
- barmi johet, tudok repulni
- nagy kijelzo kell a TX-re, mert az jo
- menjen fejjel lefele (ami a haton repulest takarja, mivel a helikopternek nincs feje :D)

Ebay felut, keret oldalt megad, ismeros gyarto kipipalva es egy gyonyoru narancs (DH, v911, v922 helik mind narancsok voltak nalam, kiveve egy madartamadast szenvedett v911-et ami feher kek volt) v922-es helit dob ki a kereso, eppen a kereten innen (lehet picit csaltam, de ez titok) es a nagyvizen tulrol. Mondanom sem kell innentol kezdve nem aludtam a kov 3 hetben rendesen, a v911 repult neha - neha, de mar az uj gep lebegett - szo szerint - elottem.

Pontos datumot nem tudok, de januar kozepe fele jott egy csodas doboz, benne a helivel, meg aznap beruhaztam elemekre (6x AA) feltoltottem az ugyancsak duplan adott brutal 300mAh-s aksikat es azzal az erovel elemelkedtem a helivel a foldtol. Csutka gaz, heli plafonon 1 sec alatt, majd onnan vissza a foldre, a szek laba eppen a vergodo farokcso utjaban majd reccs :D A repuleseket startban szamoljak, ez nem volt 1 se, de mar darabokban volt az uj helim - nem utoljara :P.

Alkatresz megint ebayrol erkezett, en pedig elszontyolodva ugy dontottem, ugyan nezzunk mar meg, mi is ez a helikopter es raakadtam az rcmodell.hu oldalra, ami egy aranybanya. Szimulatorozni kezdtem, leszoktam a mode 1-rol (ez lett a v911 veszte, elajandekoztam) es lassan egyre jobban haladtam a helikopterezessel, mig vegul minden batorsagom osszeszedve hatravagtam a v922-t, ami azzal a lendulettel el is dolt oldalra, menteni eselyem se volt (se tapasztalatom) egy ekkora helit, igy sokadjara, de ujra darabokban hevert a helim.

Nagyon nem idoznek el a v922 csufos 1-2 start, szereles ciklusban, legyen eleg annyi, nem ez a szamomra legstrapabirobb konstrukcio (bar a szimulator csatinak hala, az egyik legtobbet ezzel a parossal fejlodtem),  aki ezt tudja uralni (mar amikor nem a levegoben hagyja el a farokcsovet magatol :D) az utana egy sokkal komolyabb helivel is boldogul.

El is erkeztunk a kozelmulthoz, amikor ujfent helikopter cserere adtam a fejemet es egy Blade 450 RTF vagy egy TRex 450plus RTF beszerzeset fontolgattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése