2014. július 23., szerda

Nincs uj a nap alatt, szereles volt ma is...

Van egy visszatero problemam, aprobb bug, homokszem a gepezetben. Tortenetes az, hogy megszorul az egy iranyba forgo csapagyam, az elozo fogaskerekkel mar volt ilyen hiba, csere utan jo lett. A hetvegen volt egy laza borulatom (mar leszalltam, felboritotta a helit a szel) es ujra megakadt.

Szetszedtem, megmozgattam most pedig jo, megint egy iranyba szabadon porog, masik iranyba pedig megall (ami a vicc, hogy zsirozas utan, a regi is jo :D).

Ami meg a szereles resze a hobbinak, hetvegen kiprobaltam az Accurc szimulatort egy DX7e tavval, sokkal lazabbak voltak a stickek mint az en DX6i tavomon, ezert 2 perc youtube utan mar meg is lazitottam negy csavart es mar nem kell nyomi a karokat ujbeggyel, hogy mozduljon. Minosegi ugras (kozben sokkal kozvetlenebb is lett a heli).

Szoftver vs Hardver fronton is valtoztattam, expot lehuztam 15%-ra, kozvetlenebb lett a heli, furgebb de jobb. Szinten tavon belul a swashmixet kinullaztam, minden 0, a mixerkarokat pedig addig tekergettem, amig a swash ebben a 0-0-0 allasban is vizszintes (elev picit alacsony volt, az oldaldoles megszunt, picit faroknehez lett a gep, de 1 teljes csavar ezt is orvosolta).

Kb itt kaptam volna meg a helit, ha egy boltban beallittatom £40-ert :D Minden percet megerte, a csavarokhoz meg kell szereznem csavarrogzitot (szigoruan keket) es potolnom kell az elhagyott aksimat (hogy lehet elhagyni egy Align lipot? - bena vagyok na...).

Par dolog felkerult a kivansaglistamra, ebbol egy alukoffer a legfontosabb, mert a helit nem tudom szallitani a kocsiban, folyton csuszkal, azthiszem nevnapomra meglepem magam vele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése